We zijn weer open!
Esprix Awards is weer geopend voor de meest jaloersmakende cases
Marketeers, bureaus en productiemaatschappijen kunnen de balans voor het jaar 2024 weer gaan opmaken. Dit jaar hebben we twaalf categorieën. In deze categorieën bekronen we campagnes die in het afgelopen kalenderjaar naast jaloersmakend creatief ook jaloersmakend effectief zijn geweest.
Campagnes met een langere looptijd zijn vaak lastig te vergelijken met het korte termijn succes. Daarom willen we in de categorie Long Term het consistente, jaar-op-jaar succes vanuit hetzelfde creatieve idee bekronen. Het gaat dan concreet over een campagne die op 1 januari 2025 minstens 3 jaar gelopen moet hebben. Met als voorwaarde dat ze wel actief waren in 2024 en niet eerder als geheel bekroond zijn. Vorig jaar bekroonden we 2 mooie cases in de categorie Long term; PLUS Supermarkt met haar ‘Kerstcampagnes’ en de campagne ‘Eén tegen Eenzaamheid’ van Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Heb jij ook een geweldige langlopende of kortlopende campagne, ga dan naar onze website en meld je dan nu aan. Wie vóór 9 januari zijn case indient, krijgt het Early Bird tarief. Voor meer informatie over de verschillende tarieven check www.esprix.nl/inzenden/kosten. Insturen kan tot en met 13 februari.
Vragen? Mail dan naar info@esprix.nl