Een nieuwe invalshoek, een ander beeld, prikkelende boodschap
1. Wat betekent 'creativity that pays off' in jouw eigen vakgebied?
In een markt waarin 16.000 stichtingen actief zijn en veel daarvan zich ook op het zelfde werkterrein begeven is het zeer van belang om op te vallen. Een nieuwe invalshoek, een ander beeld, prikkelende boodschap…. Creativiteit om zo de aandacht van de doelgroep te krijgen is daarom in deze branche erg belangrijk.
2. Esprix beloont creativiteit en aantoonbaar resultaat. Hoe ga je daarmee om binnen jouw eigen organisatie?
Bij een goed doel moet je op elke euro letten, want je wilt dat zoveel mogelijk geld gaat naar de missie van de organisatie. Een campagne van een goed doel kan daarom niet alleen maar mooi en opvallend zijn elke campagne moet direct resultaat hebben!
3. Jij bent voorzitter van de categorie Charity & Not for profit. Welke ontwikkelingen verwacht of hoop je te zien?
In de categorie Charity en not for Profit hoop ik cases voorbij te zien komen die inspelen op de behoefte om op een andere manier bij te dragen aan een goed doel, goed gebruik maken van de mogelijkheden op gebied van digitalisering en impact van het gedrag van de consument dichtbij weten te brengen.