Esprixjury 2017 is compleet
De Esprixjury 2017 is definitief samengesteld. 120 topmarketeers en –creatieven staan klaar om de beste cases uit 2016 te beoordelen.
De afgelopen jaren is de Esprix-jury uitgegroeid tot de meest prestigieuze marketingcommunicatie jury van Nederland. Creatieven en marketeers nemen deel aan de jurering en kiezen samen het beste werk van Nederland. Ze beoordelen inzendingen gelijkwaardig op het creatieve idee en het resultaat. Deze manier van beoordeling weerspiegelt de samenstelling van de jury.
De eindjury is als volgt samengesteld:
Jacqueline Smit / Directeur TMG Landelijke Media (voorzitter)
Patrick Stal / VP Marketing TomTom
Rens Plandsoen / Algemeen Directeur KNHS
Jur Baart / Directeur Fitzroy
Mariella de Koning / CMO Randstad
Jeroen van de Sande / Creative Director Alfred
Nathalie Peters / Head of Digital Transformation Mediabrands
Ole Christern / Partner N=5
Mervyn ten Dam / Partner ACHTUNG!
Nik Nieuwenhuijs / CEO Code d’Azur
Monique Pennings / Media- & Contractmanager Jumbo Supermarkten
Martin Kersbergen / Chief Brand Officer Cooperatie DELA
Rob van Griensven / Head of Media, Sponsoring & CRM Heineken Nederland
De volledige Esprixjury 2017 tref je hier
Insturen voor de Esprix kan nog tot 20 januari 17:00 uur. De deadline voor de nieuwe categorie Innovation & Transformation ligt op 31 januari.