Ongekende stijging aantal inzendingen
Foto © Reinier RVDA
Esprix ziet dit jaar het totaalaantal inzendingen stijgen met 38%. Een groei die toe te wijzen is aan de continue focus op kwaliteit én relevantie. Donderdag 23 april maakt de jury tijdens een gala-uitreiking in de Portugese Synagoge te Amsterdam bekend welke campagnes een bekroning verdienen.
Het winnen van een Esprixaward is dé accreditatie dat je tot de beste van het vak behoort. 115 topmarketeers en bureaudirectieleden nemen zitting in de jury. Om door deze jury, de meest prestigieuze marketingcommunicatiejury van Nederland, bekroond te worden is geen sinecure. De lat ligt hoog. Campagnes dienen aantoonbaar het gedrag van de doelgroep te hebben beïnvloed. Voorts kijkt de jury naar de pijlers strategie, creatie en resultaat.
De organisatie is verheugd met het grote aantal inzendingen. “In de afgelopen jaren is de Esprix uitgegroeid tot een van de topawards in Nederland. Kijk naar de kwaliteit van het ingezonden werk, de prestigieuze jury, de professionele partijen die zich met de Esprix verbinden en nu dus ook het grote aantal inzendingen.” aldus Peter Paul Blommers, Esprix bestuursvoorzitter en CEO Cheel.